OVERFLOW OPVANG

Overflow opvang is de ideale oplossing als u tijdens calamiteiten, drukte of piekmomenten de hoeveelheid inkomend telefoonverkeer niet zelf kunt opvangen. Deze inkomende telefoongesprekken kunnen worden opgevangen en afgehandeld door Call-4us.nl. Zo heeft u dag en nacht een professionele back-up en is uw organisatie altijd goed telefonisch bereikbaar.

Telefonische overflow opvang

Er zijn twee vormen van telefonische overflow opvang. U kunt zelf het inkomende telefoonverkeer doorschakelen op de momenten dat u onbereikbaar bent. Bijvoorbeeld tijdens een bespreking, bedrijfsuitje of buiten kantoortijden. Daarnaast kunnen alle inkomend telefoongesprekken die u door drukte niet zelf kunt afhandelen automatisch doorgeschakeld worden naar Call-4us.nl. Zo heeft u daar geen omkijken naar en bent u verzekerd van uitstekende telefonische bereikbaarheid.

Zo werkt overflow opvang!

U kunt Call-4us.nl inzetten als volwaardig verlengstuk van uw organisatie. Wij beantwoorden uw telefoontjes gewoon met uw eigen bedrijfsnaam. Uw klanten merken niet dat zij spreken met een extern bedrijf en worden vriendelijk te woord gestaan. Afhankelijk van uw situatie en uw wens verbinden wij uw klanten door met uw medewerkers, maken we een terugbelnotitie of helpen we uw klanten met het oplossen van hun probleem door middel van een FAQ of beslisboom.

De voordelen van overflow opvang

  • Optimale bereikbaarheid
  • Eenvoudig toepasbaar
  • Kostenbesparing
  • Kortere wachttijd
  • Hogere klanttevredenheid

Informeer naar de mogelijkheden

U bent van harte welkom in ons centraal gelegen klantcontactcenter in Arnhem. Daar kunt u kennismaken met ons ervaren team. U krijgt direct een goede indruk van hoe wij werken. Daarnaast komen we graag bij u op locatie op bezoek voor een praktisch toepasbare oplossing op maat.

Ja, ik wil een afspraak maken

Call-4us.nl

Willemsplein 46 

6811 KD  Arnhem

026-2031212